Tövbeler Tövbesi Birgün Yine Karşıma Çıksan Ellerimi Tutup Yalvarsan Yaptıklarından Pişmansan Affetmem

Tövbeler Tövbesi Birgün Yine Karşıma Çıksan Ellerimi Tutup Yalvarsan Yaptıklarından Pişmansan Affetmem,Tövbeler Tövbesi Birgün Yine Karşıma Çıksan Ellerimi Tutup Yalvarsan Yaptıklarından Pişmansan Affetmem Dinle,Tövbeler Tövbesi Birgün Yine Karşıma Çıksan Ellerimi Tutup Yalvarsan Yaptıklarından Pişmansan Affetmem Şarkısı,Tövbeler Tövbesi Birgün Yine Karşıma Çıksan Ellerimi Tutup Yalvarsan Yaptıklarından Pişmansan Affetmem Video,Tövbeler Tövbesi Birgün Yine Karşıma Çıksan Ellerimi Tutup Yalvarsan Yaptıklarından Pişmansan Affetmem Youtube

Tövbeler Tövbesi Beyaz Kelebekler Affetmem Şarkı Sözü

Birgün yine karşıma çıksan

Ellerimi tutup yalvarsan
Yaptıklarından pişmansan
Affetmem

Bırakma beni nolur desen
Kalbinin sesini dinlesen
Beni çok sevdiğini bilsem
Affetmem

Lay la lay la lay la lay lay
Lay la lay la la lay la la la la lay
Lay la lay la lay lay la lay la lay lay
...
İstemem artık aşkını
Sensiz kurdum yaşantımı
Zehir ettin hayatımı
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmem

Lay la lay la lay la lay lay
Lay la lay la la lay la la la la lay
Lay la lay la lay lay la lay la lay lay
...
Birgün yine karşıma çıksan
Ellerimi tutup yalvarsan
Yaptıklarından pişmansan
Affetmem

Aradan uzun yıllar geçse
Herşeyi bırakıp yine bana dönsen
Saçlarımı okşayıp öpsen
Affetmem

Lay la lay la lay la lay lay
Lay la lay la la lay la la la la lay
Lay la lay la lay lay la lay la lay lay
...
İstemem artık aşkını
Sensiz kurdum yaşantımı
Zehir ettin hayatımı
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmem

Lay la lay la lay la lay lay
Lay la lay la la lay la la la la lay
Lay la lay la lay lay la lay la lay lay
...
Birgün yine karşıma çıksan
Ellerimi tutup yalvarsan
Yaptıklarından pişmansan
Affetmem

İstemem artık aşkını
Sensiz kurdum yaşantımı
Zehir ettin hayatımı
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmem

Lay la lay la lay la lay lay
Lay la lay la la lay la la la la lay
Lay la lay la lay lay la lay la lay lay
...
Birgün yine karşıma çıksan
Ellerimi tutup yalvarsan
Yaptıklarından pişmansan
Affetmem

İstemem artık aşkını
Sensiz kurdum yaşantımı
Zehir ettin bu hayatı
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmem

Lay la lay la lay la lay lay
Lay la lay la la lay la la la la lay
Lay la lay la lay lay la lay la lay lay
...
Birgün yine karşıma çıksan
Ellerimi tutup yalvarsan
Yaptıklarından pişmansan
Affetmem

İstemem artık aşkını
Sensiz kurdum yaşantımı
Zehir ettin bu hayatı
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmeeem

Unuttum hep sözlerini
O güzelim gözlerini
Artık ne yapsan boşuna
Affetmem

Lay la lay la lay la lay lay
Lay la lay la la lay la la la la lay

Lay la lay la lay lay la lay la lay lay

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli