Gülseren Gül Ayrılamam Yar Senden Şarkı Sözü

Gülseren Gül Ayrılamam Yar Senden Şarkı Sözü,Gülseren Gül Ayrılamam Yar Senden Şarkı Sözleri,Gülseren Gül Ayrılamam Yar Senden Şarkı Dinle,Gülseren Gül Ayrılamam Yar Senden Sözü,Gülseren Gül Ayrılamam Yar Senden Şarkı Sözleri,



Gülseren Gül Ayrılamam Yar Senden Sözü


İlk aşkım oldun yüreğimde

Yar büyüyorsun sen içimde

İlk aşkım oldun yüreğimde

Yar büyüyorsun sen içimde

Hep aldandım yalan sevgilere

Sen karşıma çıktın güldüm yar senle

Ayrılamam yar senden ayrılamam bedenden

Çıkar at deme bana çıkamazsın kalbimden

Ayrılamam yar senden ayrılamam bedenden

Çıkar at deme bana çıkamazsın kalbimden

Nerden vuruldum nerden tutuldum

Öyle bir aşkki bu ateşte yandım

Nerden vuruldum nerden tutuldum

Öyle bir aşkki bu ateşte yandım

Ne yaptınki bana kendimi unuttum

Rabbimden sonra kalbime yar koydum

Ayrılamam yar senden ayrılamam bedenden

Çıkar at deme bana çıkamazsın kalbimden

Ayrılamam yar senden ayrılamam bedenden

Çıkar at deme bana çıkamazsın kalbimden



This entry was posted in , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli