Ceza Sende Biraz Delisin Şarkı Sözleri Youtube İzle

ceza sende biraz delisin,ceza sende biraz delisin dinle,ceza sende biraz delisin indir,ceza sende biraz delisin facebookta paylaş,ceza sende biraz delisin sözleri,ceza sende biraz delisin şarkı sözü,ceza sende biraz delisin boxca,ceza sende biraz delisin mp3 indir,ceza sende biraz delisin 2011 dinle,ceza sende biraz delisin yeni albümü dinle,




Ceza - Sen De Biraz Delisin - Şarkı Sözleri

Hiç de limiti yok işimin

Zaman aşımı değişiyor biçimi

Rapin ve rape paha biçenin

Fatal'ın kafiyesi gelişi gibi gidişi de güzel olur,

El işi değil bu delilik



1-2 değil bu önüne post serilir

Eline koz verilir, yanına kar kalır

Hep. Bu gemi dev bi şilep ve yükü çok

Edebi 2010 senesi geride kaç kaldı ve

Kaç baş kaldıran, savaşı alsın

Taç tak kraliçe, tahtın altın

Sen firavuna tapanın yalanına inan

Ben .... ters çeviren adam

Sen kareli yolları boya siyaha

Gamalı haçı, sok fıçıya

Nazi papa acaba niyeti ne

Bu patikada, bu da bize madik atar ise

Tüm toplumu kaplar panik atak.



Köprüyü geçip alayına rest çektim

Su yolunda kırılır testisi yapan hectic

Baktım hep tek tip teklifler adı batasıca

Yaşadığım eklips yürü be keklik

Eski okulun derdi çok olur

Nerede bulunur çözümü sorunun

Elini verenin kolunu kapıyor kapılar

Yolumda yürürüm evet ama benim iki yanım uçurum



Düzenin karşısında sen de biraz delisin

Eğer yanımdaysan sen de biraz delisin

Herşeyin farkındaysan sen de biraz delisin

Hep zoru seçiyorsan sen de biraz delisin



Kime denir ayvaz, kalp durdu bypass

Mabedim night club, düşünceler haylaz

Madenim ryhmelar, kanı deli olan anlar beni çoğu ayvaz

Edilirler itlaf, tipin adolf hitler aynı, ayna orda git bak



Eğer fücur fitneyse işin gücün yettiyse

Konuş eğer doğruysa, olan oldu ne olduysa

Halk yanlış yaptığında asla gözden kaçmaz

Hadi kalk, hadi gel, hareket, hadi koş benimle

Bugünü yaz bir kenara yaz bir kalemle

Her taraf tuzak dolu, bakın işte bu bir bubi

Bundan yeni dünya düzeni dediğinde gani

Mahatma Gandi gibi and iç hadi

Yeni nesle ilham verir buggs bunny

Bu bestenin sonradan geliyor tesiri

Beni dinliyorsan eğer, sen de biraz delisin.



NAKARAT



Atmosferin aklı selim hakkını savunanları

Plansızlar artık kalk gidelim alaylı

Yıkılsın bütün saraylar, açtığım her bir paragrafta yazar

Savaşırlar kalanlar, hep her yönüyle dolaylı

Gün geçmiyor olaysız, günden güne karıştıkça dünya

Ruhunu satanlar ilerliyor kararlı

Candan öte can var içinde bilir mi mülayim

Sen dert etme koç arkamda Aziz Mahmut hüdayi



Geri verirse elindekini

Delirip en öndekini alayım dersin

Belindekini çekip en iyisini sen bilirsin belirsiz dünya düzeni

Gereksizini seçip dinleriz biz kelimelerin

İnsanın canı kelepir ödemez ise senedi

Her yolu denedi, demedi bir gün nedir emeli?

Derinde duran sırların işaretleri göz önünde, ben bir siyah bayrak çektim

Bak işte mikrofon ödül.

Kiminin pulu parası kimin ahı duası

Pimi çekince bombanın kimin açılır yarası

Rapin Alamut kalesi ve ben ise bir assassin

Enosis kimin işi? kimin haram dolu kasası?

Tepinin şimdi hepiniz, hepiniz zemindesiniz

Bağlıdır hep elimiz kolumuz, seyrederiz

Zalimin yaptıklarına ah ederiz hepimiz

And içeriz yolunu keselim, kan dökenin.

This entry was posted in , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli