Bozan Ayrılığın Şarkısı Şarkı Sözü,Sözleri Youtube İzle

bozan ayrılığın şarkısı,bozan ayrılığın şarkısı sözü,bozan ayrılığın şarkısı şarkı sözü,bozan ayrılığın şarkısı dinle,efecan dinle,bozan ayrılığın şarkısı mp3 indir,bozan ayrılığın şarkısı izle,efecan ayrılığın şarkısı video izle,bozan ayrılığın şarkısı youtube izle,bozan ayrılığın şarkısı izlesene,bozan ayrılığın şarkısı facebook,bozan ayrılığın şarkısı sözleri


Efecan Ayrılığın Şarkısı Şarkı Sözü

[Efecan]

Ayrılığın şarkısını çalıyoruz aşkısı

Kulakların çınlasın ve hiç bitmesin yankısı

Biliyorum gözlerinde olmuşum bir yabancı

Lütfen son defa düşün

Bak kimin aşkı yalancı

Bak haydi bak haydi lan

Dönüp bir bak yüzüme

Ne hale getirdin beni

Muhtaç kaldım övgüye

Dillerden desta yarattık

Hani nerde nerde be

Dostum bile güldü lan benim bu halime

Kalem tutmaz ellerim

Gizli kadı sözlerim

Tükenmedi bitmedi lan

Sana olan nefretim

Allah'ından bul emi sokaklarda sen sürün

Bu parçayı dinledikten sonra gelsin ölümüm

Ellerin kırılsın gözünde görmesin

Ölüm gelsin ölüm gelsin başucumda beklesin

Dostlar bana gelip derse

Ölmüş senin sevdiğin

Tek bir sözüm olur lan

Allah rahmet eylesin

[Bozan]

Başucumda yalnız kaldı belki yazdığım bu söz

Dinle sevdiğim sabah

Ağlıyor yaşlı göz

Aşkı geri ver bana yanlızlığı sende çöz

Yaktın içimi

Öylece geriye kaldı tekbir köz

Acıma merhem olmadın

Yaralı kaldı sözlerim

Yarım bıraktın beni

Hergün büyüdü nefretim

Söyle şimdi nerde kaldı yıkılan onca düşlerim

Paramparça bir yürekte hergün senide düşledim

Adını yazdım göklere karanlıkta parlasın

Aşkı verdim gönlüme sevgisizde kalmasın

Yanına geldim ansızın yarim ahtın olmasın

Başını yasla omzuma duyulmasın feryadın

Gelecek birgün ansızın elbet düğün haberin

Evlenirsen mutlu ol gelinlikle gülersin

Nikahımda insan olur mutlu güzel sözlerin

Benden sana hatıra kalsın işte bu rapim

[Efecan]
Neydi seni benden alan neydi

Neydi beni bana bırakan

Mutluluğumuza engel olan

Hayallerimize yarım bırakan

Yarama ilaçken tuz basan

Duysun şimdi cümle

Ayrılığımızın şarkısıdır

Belki Bedduamızdır

Belkide yasımız belkide yasımız

Kulaklardan hiç çıkmasın

Hiç çıkmasın koskacaman yankımız

Bu bizim ayrılık şarkımız,ayrılık şarkımız

This entry was posted in , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli